ضایعات پلاستیک | گرانول پلاستیک

  • ۰
  • ۰

یک ماشین می تواند مکانی عالی برای لذت بردن از موسیقی باشد، . برخی دیگر سیستم های صوتی پیشرفته را برای اتومبیل های خود مونتاژ می کنند، سپس اشتباهات نصب مشترکی را مرتکب می شوند که سیستم از رسیدن به پتانسیل کامل خود جلوگیری می کند.

بهترین سیستم ماشین به چرخ دنده های مناسب تکیه می کنند و کمی می دانند که چگونه. من چند نکته را در مورد چگونگی بهبود صدا در وسیله نقلیه ، با نکاتی در مورد سیستم های ساده کارخانه و نصب های پیشرفته تر ارائه کرده ام. لازم نیست با صدای بد در اتومبیل خود بسازید. حتی ساده ترین پیشرفت در نصب سیستم صوتی ماشین شما می تواند نتایج قابل توجهی را به بار آورد.

 

بلندگوهای اتومبیل خود را تعویض کنید
در بیشتر موارد، بلندگوها فقط مربوط به آخرین چیزی هستند که یک سازنده هنگام طراحی و ساخت ماشین شما در مورد آن فکر می کند. سیستم های صوتی کارخانه طی چند سال گذشته بهتر شده اند، اما بسیاری از سیستم های به اصطلاح \”پریمیوم\” هنوز از آمپرها و بلندگوهای نسبتاً ارزان قیمت استفاده می کنند که صدایی عالی ندارند.

فایل های موسیقی با کیفیت بالاتر را انتخاب کنید.
بله، در صورت استفاده از فشرده سازی بیشتر می توانید فایلهای موسیقی بیشتری را در پخش کننده موسیقی خود ذخیره کنید، و هنگام گوش دادن به انها، در این حالت خوب به نظر می رسد. اما هنگام فشرده سازی موسیقی، برخی از اطلاعات با فرکانس بالا و پایین را از دست می دهید، به همراه برخی از جزئیاتی که موسیقی شما را جالب می کند. و، درپخش و باند خوب خودرو، واقعاً می توانید بگویید که چیزی از دست رفته است.

یک پردازنده سیگنال یا اکولایزر اضافه کنید
فضای داخلی خودرو هنگام صحبت از کیفیت صدا، مشکلات جدی را به وجود می آورد. سطوح شیشه ای و پلاستیکی صدایی مانند دیوانه را منعکس می کنند، در حالی که فرش، روکش صندلی و سایر مواد جاذب آن را خیس می کنند. بلندگوهای ضعیف را به مخلوط اضافه کنید، و قله های واکنش فرکانس قابل توجهی را در بیشتر فضای داخلی اتومبیل می پیچید. این قله باعث رونق موسیقی شما در باس یا برآمدگی در فرکانسهای بالا می شود و باعث \”خستگی گوش\” می شود.

از مواد گیرنده صدا استفاده کنید
با کاهش لرزش و سر و صدای جاده، Dynamat، Hushmat و سایر محصولات صوتی صدا دو کار را انجام می دهند تا سیستم شما بهتر شود.

اول از همه، یک پانل درب بهترین مکان برای بلندگو نیست — فلز نازک هنگام پخش موسیقی شما لرزان می شود، که در دقت صدا تأثیر می گذارد. وقتی این محصولات را به پنل درب خود می چسبانید، آن لرزش ها را مهار می کند و بستر پایدار تری برای بلندگو خود ایجاد می کند، بیشتر شبیه به حفره چوبی روی بلندگو خانگی.

یک آمپلی فایر ماشین اضافه کنید
وقتی دوستان از من سؤال می کنند، \”بهترین بلندگوهای اتومبیل برای باس چیست؟\” پاسخ من همیشه \”آمپلی فایر\” است. دلیل این امر مهم نیست که بلندگوهای شما چقدر خوب باشند، با اضافه کردن توان بیشتر (البته در مشخصات عملکرد آنها) بهترین عملکرد آنها را خواهید داشت. یکی از بهترین آمپلی فایرهای موجود در بازار آمپلی فایر پریمیر است.

  • ۹۹/۰۳/۲۳
  • vedseo vedseo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی