ضایعات پلاستیک | گرانول پلاستیک

  • ۰
  • ۰

رادیو پخش چیست؟

تجهیزات نصب شده در ماشین یا وسیله نقلیه دیگر برای تهیه سرگرمی و اطلاعات درون اتومبیل برای سرنشینان است. تا دهه 1950 این رادیو پخش ساده AM بود. از آن زمان به بعد ، رادیو FM (1952) ، دستگاه پخش 8 نوار ، نوار کاست ، دستگاه ضبط ، پخش کننده سی دی (1984) ، پخش کننده های DVD ، پخش کننده های Blu-ray ، سیستم های ناوبری ، ادغام تلفن بلوتوث و کنترل کننده های گوشی های هوشمند مانند CarPlay و Android Auto. پس از کنترل از داشبورد با چند دکمه ، اکنون می توان آنها را با کنترل فرمان و فرمان های صوتی کنترل کرد.

در ابتدا برای گوش دادن به موسیقی و رادیو پیاده سازی شده است ، صوتی وسیله نقلیه در حال حاضر بخشی از سیستم های telematics خودرو ، ارتباط از راه دور ، امنیت در وسیله نقلیه ، تماس هندزفری ، ناوبری و سیستم های تشخیص از راه دور است. همین بلندگوها ممکن است برای به حداقل رساندن صدای جاده و موتور با کنترل صدای فعال استفاده شوند ، یا ممکن است از آنها برای تقویت صدای موتور استفاده شود ، به عنوان مثال صدای موتور کوچکتر بزرگتر شود.

  • ۹۹/۰۳/۱۴
  • vedseo vedseo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی